Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου 2016

ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΕΤΑΚΙ ΦΡΕΖΙΕΣ

Χρόνια πολλά μαμά

Αγαπώ πολύ τα λουλούδια, τα φυτά, τη φύση. Θεωρώ πως αυτή την αγάπη για το περιβάλλον μου την έχει κληροδοτήσει με τον τρόπο της η μαμά μου. Γράφω για εκείνη σήμερα που έχει τα γενέθλιά της. Μου έδωσαν κάτι τέλειες φρέζιες, όχι από εκείνες τις... άνοστες, αλλά κάτι παλιακές, από χέρι! Με μια μυρωδιά που σε μεθά. Αχ, Ανοιξη σου λέω εγώ τώρα. Οι φρέζιες θα μου θυμίζουν για πάντα τη γιαγιά Μαρία. Τις αγαπούσε πολύ, τις περίμενε πως και πως να ανθίσουν να, τέτοια εποχή. Μας είχε δώσει και βολβούς, όμως στο πατρικό μας ακόμη αργούν. Και οι δικές μου, που έβαλα πέρυσι στο μπαλκόνι μου αργούν ακόμη.


Εδωσα το μίνι μπουκετάκι με τις φρέζιες στη μαμά μου, με την ευχή να είναι καλά και να μας φροντίζει, έστω και αν έτσι μοναδικά όπως μας προσέχει, το ίδιο μοναδικά μας σπάει και τα νεύρα! Εχει τον τρόπο! Χρόνια πολλά μαμά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου