Σάββατο, 19 Μαρτίου 2016

ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΕ... ΞΥΠΝΑ

Μπαίνουμε σε πρόγραμμα

Ωχ! Ηρθε πάλι αυτή η εποχή του χρόνου. Ελα που δεν ξέρεις, ξέρεις και μάλιστα πολύ καλά. Σχεδόν τελείωσε ο Μάρτιος κι ακόμη σκέφτεσαι να το ράψεις! Κι εγώ μαζί σου. Δηλαδή εγώ όχι, αφού πήρα μπρος. Από την Καθαρή Δευτέρα. Μειώθηκαν οι μερίδες, κόπηκαν μαχαίρι αναψυκτικά και γλυκά, περιορίστηκαν τα ψωμιά (εκτός από δυο μέρες που ένιωθα λιποθυμικά επεισόδια και να είναι καλά ο κύριος κουλουρτζής στο μετρό που ήταν εκεί με τα φρεσκοψημένα κουλουράκια του), αυξήθηκε το τρέξιμο/περπάτημα, αλλά προς το παρόν ο μεταβολισμός δεν λέει να πάρει μπρος.


Η αλήθεια είναι πως ξεφούσκωσα λίγο και έχασα μισό κιλό. Είμαι στους στόχους μου και δεν το βάζω κάτω μέχρι το... θηρίο να πάρει μπρος και να αρχίσει να καίει. Και μην φανταστείς ότι δεν πεινάω καθόλου. Αν προσέχεις τι τρως και κάνεις πολλά μικρά γεύματα, ούτε που αντιλαμβάνεσαι κάποιο κενό. ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ βέβαια, τα λιπαρά σου λείπουν, μην λέμε βλακείες. Αλλά μπρος στις φλατ κοιλιές, τι είναι και λίγη στέρηση;


Πέρυσι είχα ξεκινήσει τα μπάνια προς τα τέλη Απριλίου, δηλαδή σε μερικές εβδομάδες από σήμερα. Μας χωρίζει λοιπόν ελάχιστος χρόνος από την ηρωική μας έξοδο στις παραλίες. Δεν προλαβαίνουμε σου λέω. Κι επειδή το πρώτο βήμα, αυτό της απόφασης είναι εντελώς εγκεφαλικό, σε παροτρύνω να γυρίσεις διακόπτη. Τι κάθεσαι; Αρχίζουμε διατροφή; Πάει; Είσαι μαζί μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου