Τρίτη, 29 Μαρτίου 2016

ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΧΤΙΟ RESET ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ

Να μην σου τύχει

Χθες το βράδυ ήθελα να αλλάξω ήχο στο ξυπνητήρι του κινητού μου. Είναι κάτι που ήθελα να κάνω μέρες τώρα και για έναν περίεργο λόγο, το τραγούδι που είχα σώσει στο τηλέφωνο απλώς δεν εμφανιζόταν στις επιλογές. Παλαιότερα τα είχα καταφέρει να το κάνω, πλέον όμως δεν μου έδινε αυτή τη δυνατότητα. Ψάχνοντας το μενού έπεσα πάνω στο reset! Και το πάτησα ξεχνώντας βέβαια μετά από λίγο ότι το κουμπί έλεγε back up (κράτησέ το αυτό) & reset. Ηταν λίγο μετά τις 00.30...


Δευτερόλεπτα αργότερα με κυρίευσε απόγνωση. Τι βλακεία έκανα; Γιατί να πατήσω το κουμπί; Τώρα θα χαθούν όλα και φτου κι απ' την αρχή; Πέρασαν αρκετά λεπτά αγωνίας. Σκέφτηκα να βγάλω τη μπαταρία, όμως λέω χειρότερο κακό θα κάνω. Περίμενα με το βλέμμα καρφωμένο πάνω στην οθόνη του τηλεφώνου, με ένα παράπονο στον νου και σχεδόν έτοιμος να κλάψω.


Κάποτε το τηλέφωνο άνοιξε πάλι και ξεκίνησε να κάνει τις αρχικές διαδικασίες. Ηταν πια σχεδόν 01.30. Σοκαρισμένος, μα συνάμα αποφασισμένος για το τραγικό αποτέλεσμα άρχισα δειλά - δειλά να ακολουθώ τις οδηγίες. Για καλή μου τύχη το back up που είχε πραγματοποιηθεί πριν από το reset μου επανέφερε τα πάντα, έστω και με μια κάποια καθυστέρηση. Ανακουφισμένος έπεσα για ύπνο γύρω στις 02.17. Σήμερα το πρωί πέρασα και τον ήχο που ήθελα στο ξυπνητήρι μου. Χαλάλι το άγχος της... μαύρης Δευτέρας!

* Μην το επιχειρήσετε στο σπίτι εάν πρώτα το κινητό σας δεν έχει κάνει back up!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου