Τετάρτη, 13 Απριλίου 2016

ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΣΟΥ... ΛΟΓΙΣΤΗ

Χέρια στις τσέπες

Ο Σταύρος είναι ο λογιστής μου εδώ και χρόνια. Καλός άνθρωπος, δεν λέω. Αλλά για μένα είναι εκπρόσωπος της εξουσίας, του συστήματος, υπηρετεί ξένα συμφέροντα, είναι αντιπρόσωπος και... αντιπρόσωπος! Σε αυτόν πάω για τα ΦΠΑ, σε αυτόν πάω κάθε τέτοια εποχή για τη φορολογική δήλωση (ανάθεμα). Είναι ο άνθρωπος που μου μεταφέρει κάθε κακό φορολογικό νέο που μου ετοιμάζει με τόση αγάπη η ελληνική πολιτεία, άρα έχει μέρος της ευθύνης. Δηλαδή τι μέρος, αυτός ευθύνεται για κάθε κακό που μου συμβαίνει.


Αυτός τα ακούει κάθε φορά που έχω να πληρώσω (δηλαδή, πάντα)! Τι κι αν τον παρακαλάω να μου βρει λύση, να μην πληρώσω τόσα πολλά. Ως άνθρωπος της εξουσίας χαίρεται να με βλέπει να λιώνω και να υποφέρω. Χθες κάναμε το ΦΠΑ (εγκεφαλικό, αφού τα λεφτά έχουν σχεδόν φαγωθεί) και ήταν έτοιμος να προχωρήσει και στη δήλωση. «Επ», του λέω. «Θα την κάνουμε προς τη λήξη της προθεσμίας». Στη συνέχεια, με μια σχεδόν ηδονική ικανοποίηση με ενημέρωσε για τα άλλα κακά που με περιμένουν μες το καλοκαίρι και τις... διευκολύνσεις πληρωμών. Φεύγοντας του ευχήθηκα «Καλό Πάσχα», αλλά δεν το εννοούσα πραγματικά. Ο Σταύρος είναι δικός τους άνθρωπος. Μακριά από τους λογιστές!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου