Σάββατο, 2 Απριλίου 2016

ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΡΧΕΙΟ... ΓΙΟΚ

Κάνε φορμάτ

Ααα, ο Απρίλιος δεν ξεκίνησε καλά! Εχω έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο - θησαυρό. Με αρχεία από τη δουλειά, ξένες σειρές και ταινίες και χιλιάδες φωτογραφίες 10ετίας. Οταν λοιπόν χθες το πρωί πήγα να συνδέσω τον δίσκο με το λάπτοπ μου ήρθε εγκεφαλικό. Ο δίσκος δεν αναγνωριζόταν, φαινόταν κενός και το σύστημα μου ζητούσε φορμάτ. Ωχ, λέω. Στο παρελθόν είχα χάσει πολύ υλικό από κατεστραμμένο λάπτοπ, αλλά και αρκετά αρχεία από άλλον ελαττωματικό σκληρό δίσκο.


Μέχρι να δω τι θα κάνω (προσπάθησα και διάφορα μόνος μου, αλλά μάταια), αισθάνθηκα ένα μικρό κενό. Περιέργως πως, δεν ένιωσα καμιά μεγάλη στεναχώρια. Οι αναμνήσεις και οι εμπειρίες μας αποτυπώνονται μεν σε έγγραφα και φωτό, όμως σπουδαιότερο είναι να τα έχουμε μέσα μας, στην καρδιά και στο μυαλό μας. Και εγώ είμαι τυχερός όσο δεν ξεχνώ τα σημαντικά της ζωής μου... Βέβαια καλό είναι να κάνετε συχνά back up σε δύο και τρία διαφορετικά σημεία, ειδικά εάν πρόκειται για φωτογραφίες -που σχεδόν κανείς μας πια δεν τυπώνει- και προσοχή στο πως αποσυνδέετε αυτές τις συσκευές. Ετσι την πάτησα εγώ...


Ο τεχνικός που κλήθηκε να αποκαταστήσει τη βλάβη με διαβεβαίωσε πως έσωσε αρχεία και φωτό, όχι όμως τις σειρές (οκ, θα τις ξαναβρω). Το όλο περιστατικό το είδα και σαν μια ευκαιρία για ένα νέο ξεκίνημα. Αφενός να προσέχω περισσότερο αυτά που θέλω, να τα έχω αποθηκευμένα και σε μιαν άλλη μεριά, αλλά το κυριότερο: να γεμίσω τη ζωή μου με νέες εμπειρίες, εικόνες, στιγμές, καταστάσεις. Κάπως έτσι άνοιξα την πόρτα και κατηφόρισα προς τη θάλασσα. Είχε μια αραιή συννεφιά, όμως και σχετική ζέστη. Εφτασα στο νερό. Νέος γύρος αναμνήσεων: Κλικ Νο1!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου