Δευτέρα, 25 Απριλίου 2016

ΜΗΝ ΜΕ ΣΥΓΧΥΖΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟΒΔΟΜΑΔΙΑΤΙΚΑ

Η κυρία... πορτιέρης

Σήμερα ήθελα να γράψω για το πρώτο μου φετινό μπάνιο στη θάλασσα, όμως η... επικαιρότητα με αναγκάζει να τροποποιήσω το πρόγραμμά μου και να σας αφηγηθώ αυτό που μου συνέβη στο λεωφορείο. Ετοιμάζομαι που λες να κατεβώ στη στάση μου και πλησιάζω εγκαίρως προς την πόρτα. Εκεί στέκει, όπως πάντα, πολύς κόσμος που αρνείται να προχωρήσει στους άδειους διαδρόμους μπας και εγκλωβιστεί μέσα στο όχημα, πέσει σε μια μαύρη τρύπα και χαθεί για πάντα από αυτή τη ζωή. Μια κυρία -σαν νταντά στη βόρεια Ευρώπη- με κοιτάζει. «Θαυμάστρια», σκέφτομαι και φτιάχνομαι ελαφρώς. «Θα κατεβείτε», με ρωτάει. «Ναι», της απαντώ. «Γιατί δεν το λέτε τότε», επανέρχεται αυστηρή -τύπου αφέντρα της καρδιάς μας- και εγώ μένω λίγο χαζός.


«Θα το πω όταν πρέπει», της λέω και περνάω στην επίθεση γιατί έχω θεματάρα με το ύφος από όπου κι αν προέρχεται. «Να το λέτε εγκαίρως» επιμένει η μαντάμ και πάνω που πάει να μου ανέβει το αίμα στο κεφάλι διότι δεν έχω φάει και όσο τσουρέκι θα ήθελα, κρατιέμαι. Σέβομαι ιδιαίτερα τους μεγαλύτερους σε ηλικία ανθρώπους και γενικά δεν ανοίγω καβγά όσο και αν ορισμένοι το επιδιώκουν, εκτός πια κι αν ξεφύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Κατέβηκα από το λεωφορείο και μετάνιωσα πολύ που δεν την ρώτησα εάν εκτελεί χρέη... πορτιέρη! Το άβατο του επαγγέλματος έσπασε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου