Τρίτη, 26 Απριλίου 2016

ΚΙ ΑΝ ΓΛΙΤΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΠΗ, ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑ

Και μαγιό και μπουφάν

«Είσαι χειμερινός κολυμβητής», με ρώτησε γεμάτη απορία, αλλά και με λίγο θαυμασμό η μικρή Ελένη -κόρη συναδέλφου- όταν της έδειχνα τις φωτογραφίες από το πρώτο μου μπάνιο την περασμένη Κυριακή. Και μετά με έβαλε σε σκέψεις. Χειμερινός κολυμβητής δεν είμαι, όχι, όχι. Μπορεί να σταμάτησα ανήμερα του Αγίου Νικολάου (τον Δεκέμβριο δηλαδή) και να ξεκίνησα τον Απρίλιο, αλλά που ήμουν τους δύσκολους μήνες; Ε; Είχα άλλες δραστηριότητες, εκτός νερού.


Και τώρα στα του πρώτου μπάνιου της σεζόν. Δεν πήγα με πρόθεση να βουτήξω. Λέω «πάμε και βλέπουμε». Κάτσαμε, στρώσαμε, λιαστήκαμε, είχε μια λιακάδα μούρλια. Κάποια στιγμή η παρέα ξεκίνησε να μπαίνει. Βήμα βήμα από τα βραχάκια. Ενας φίλος γλίστρησε στους βράχους και ουσιαστικά μπήκε με τη μία. Ακολούθησαν και οι άλλοι. Εγώ είχα μείνει εκτός και έβγαζα φωτό. Ωσπου συνειδητοποίησα πως όσο αργώ να μπω, μόνος μου θα μείνω μετά στο νερό. Αποπειράθηκα να το κάνω σχετικά γρήγορα, αλλά το νερό ήταν πάγος! Με τα πολλά βούτηξα μέχρι το στήθος με την ανάσα να μου κόβεται (το λες και γήρας). Οταν πια τα δόντια μου σταμάτησαν να τρίζουν ανοίχτηκα στο πέλαγος έχοντας αυτό το υπέροχα περίεργο συναίσθημα του ζεσταίνομαι και κρυώνω μαζί. Ωραία ήταν. Δεν κάθισα πολύ. Μετά πήγα και έφτιαξα μια σημείωση στο κινητό: «Μπάνια 2016: #1»!


Σήμερα πάλι έβγαλε έναν αέρα και ένα κρυάκι που δεν το λες ανοιξιάτικο. Ή μάλλον το λες, αλλά όταν ο Απρίλιος μας έχει κακομάθει στα 25άρια και βάλε, τα 18άρια με ισχυρό άνεμο μας φαίνονται Χειμώνας! Βαδίζοντας προς το Πάσχα θα έχουμε λέει τυπικό ανοιξιάτικο καιρό. Που πολύ απλά σημαίνει πως θα έχει ήλιο, ζέστη, υγρασία, ελαφρύ αεράκι, συννεφιές, μπουρινάκια, φουλ κομπλέ δηλαδή. Κοινώς αν φύγετε για διακοπές πάρτε μαζί σας ρούχα κάθε εποχής! Και μαγιό και μπουφάν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου