Πέμπτη, 19 Μαΐου 2016

ΜΥΡΩΔΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ

«Ταν - Ταν» Νο10

Εκεί που πάει να φτιάξει ο καιρός, πάλι χαλάει και ζέστη δεν προλάβαμε να δούμε (με εξαίρεση φυσικά τον Απρίλιο) φέτος την Ανοιξη. Με τα τωρινά δεδομένα βλέπω να έρχεται Ιούνιος και να έχω βουτήξει στη θάλασσα μόνο μία φορά και αυτή πριν από το Πάσχα! Πάντως έκανα εκκαθάριση στα μπανιερά μου, πέταξα παλιά μαγιό, άλλαξα την τσάντα θαλάσσης, ενώ προμηθεύτηκα και τα αντιηλιακά μου, έτσι να μου βρίσκονται, σαν συλλογή. Και η πρώτη μου δουλειά, φυσικά, ήταν να μυρίσω το γαλάκτωμα που πήρα: ααα μαγεία! Μυρωδιά από τα παλιά.


Σου έχει τύχει, έτσι; Μια μυρωδιά να σου φέρνει θύμησες από το παρελθόν. Ετσι και το συγκεκριμένο αντιηλιακό γαλάκτωμα μου θύμισε τότε που ήμουν παιδί και η μαμά μου μας άλειφε ακριβώς τέτοιο, λες και είναι ακόμη το ίδιο και καθόμασταν με τις ώρες κάτω από τον ήλιο, ίσως και χωρίς καπέλο. Και τότε δεν καιγόμασταν. Αλλες εποχές βλέπεις. Ανώδυνες, αθώες, ονειρικές, δίχως τραύματα. Με μόνες πληγές αυτές που είχαμε σε χέρια και πόδια από το πολύ παιχνίδι στους δρόμους και τα οικόπεδα. Και μέρες σαν κι αυτήν, οι μυρωδιές θα μου φέρνουν στον νου μιαν άλλη ζωή, κάτι που θαρρείς πως δεν το έζησα, αλλά το είδα σε κάποιο θερινό σινεμά. Μ' αγιόκλημα και γιασεμιά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου