Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2016

ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΟΝ... ΛΟΓΙΣΤΗ

Ανάμεσα στο 1 δις των πλουσίων

Πήγα στον λογιστή μου. Μια χαρά παιδί ο Σταύρος! Αλλά είναι ο μεσάζοντας ανάμεσα στο υπουργείο Οικονομικών κι εμένα. Αρα; Αυτός τα ακούει! Και τα άκουσε για τα καλά. Φυσικά και φέτος θα πληρώσω και μπόλικα μάλιστα, αλλά χαλάλι βρε: σώζω την Ελλάδα, κάνω καλό στην πατρίδα, έχω φυσικά και ένα κοινωνικό κράτος γεμάτο παροχές να μου χαρίζεται απλόχερα.


Εκεί που καθόμουν μουτρωμένος και έτοιμος να εκραγώ, ο λογιστής μου έδωσε και πάλι τη λύση: δεν θα πληρώσω τίποτα στην ώρα του, θα γίνουν όλα τα χρέη ληξιπρόθεσμα και μετά θα μπω στις 12 δόσεις. Σούπερ! Ομως στάσου. Μέχρι τον Νοέμβριο έχω και τις δόσεις που με ακολουθούν από τα προηγούμενα έτη. Και την επόμενη επαναδιαπραγμάτευση για το στεγαστικό και την καινούργια του ρύθμιση. Η δόση, της δόσης, τη δόση, ω δόση!


Με πονοκέφαλο επέστρεψα στο σπίτι και το έριξα στο φαγητό. Καταραμένη ελληνική πολιτεία. Και να θες να αγιάσεις και να μείνεις πιστός στη διατροφή σου, δεν μπορείς. Τρανς λιπαρά στο στόμα, τρανς φορολογία για την Ελλάδα ρε γαμώτο...


Στα... καλά νέα της ημέρας πάντως είναι το γεγονός ότι βρίσκομαι ανάμεσα στο 1 δις των πλουσιότερων ανθρώπων του πλανήτη! Αλήθεια το λέω. Μου το έβγαλε το αλάνθαστο Ιντερνετ. Να, κάνε κλικ, επίλεξε την Ελλάδα, βάλε το εισόδημά σου και θα δεις που κυμαίνεσαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου