Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2016

ΤΟ ΠΑΖΛ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

Αλλαξα τα κομμάτια

Σου'χει τύχει αλλιώς να φτιάχνεις τη ζωή σου κι αλλιώς να σου 'ρχεται; Ε, δεν μπορεί, θα σου έχει τύχει, νόμος της φύσης είναι αυτό.Ας πούμε εγώ όταν πια ενηλικιώθηκα για τα καλά, ήξερα πάνω κάτω που ήθελα να στρίψω το τιμόνι της ζωής μου. Εκανα όνειρα για τη δουλειά (χαχα, εδώ γελάμε), για τους φίλους (εδώ τα πήγα καλύτερα), για την προσωπική μου ζωή (...). Είχα βάλει τη ζωή μου σε ρότα και ταξίδευα με σχετικά ούριο άνεμο. Τα κομμάτια του παζλ είχαν αρχίσει να μπαίνουν στη θέση τους...


Η κρίση στη χώρα, όμως περισσότερο η κρίση της ηλικίας, μου τα έφερε σχεδόν όλα τούμπα. Κάποια κομμάτια από το παζλ της ζωής μου βγήκαν βίαια από τη θέση τους, σχεδόν πετάχτηκαν. Και τότε έγινε το εξής μαγικό: ήρθαν άλλα κομμάτια, αταίριαστα με το υπόλοιπο παζλ μου, που όμως ταίριαξαν μια χαρά! Και τώρα κοιτώντας το είμαι πολύ υπερήφανος για το «δημιούργημά» μου. Το δικό μου παζλ έχει χρώματα, με ταξιδεύει, με χαλαρώνει. Μπορεί να μην βγάζει και τόσο νόημα, εμένα όμως με κάνει πλήρη και ευτυχισμένο. Ποιος είπε λοιπόν πως το παζλ της ζωής μας πρέπει να έχει όλα του τα κομμάτια να κουμπώνουν αρμονικά;

* Την ιδέα γι' αυτό το κομμάτι μου την έδωσε το We transfer. Μου έστειλαν κάτι για νταουνλόουντ και μου εμφανίστηκε το παζλ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου