Σάββατο, 18 Ιουνίου 2016

ΚΑΤΣΑΡΙΔΟΪΣΤΟΡΙΕΣ

Ο καλοκαιρινός τρόμος

Ξέρεις φυσικά τι τρέμω κάθε καλοκαίρι, έτσι; Τις κατσαρίδες! Εντάξει και λίγο τις μεγάλες ακρίδες, τα σκαθάρια, τις θηριώδεις αράχνες, τα φίδια και κάτι άλλα ακόμη. Και πες ότι μπορώ να αντέξω όλα τα έντομα, με τις Τερέζες όμως έχω μεγάλο θέμα. Δεν ξέρω εάν είναι κάτι δικό μου, ή κάτι που μου πέρασαν όταν ήμουν μικρός. Ετσι λοιπόν όταν χθες έκανα μια βραδινή επιθεώρηση στον κήπο για να δω ότι όλα είναι άψογα (είμαι και διαχειριστής, δεν το έχεις ξεχάσει;) το μάτι μου έπεσε σε μια... κουκαράτσα που περπατούσε... σφαίρα στον φωτισμένο μαντρότοιχο. Και να θέλουν να κρυφτούν έτσι όπως τρέχουν δεν μπορούν. Υποχώρηση και μέσα στο σπίτι. Ούτε στο μπαλκόνι δεν ξεμύτισα.


Επειτα κοινοποίησα το πρόβλημα στο Facebook και με... χαρά μου είδα πως παρόμοια άγχη αντιμετωπίζει και άλλος κόσμος, κυρίως γυναίκες, αφού οι άντρες δύσκολα θα το παραδεχθούν, την τσιρίδα όμως θα τη βγάλουν όταν τη δουν μπροστά τους! Η Μαρίνα μοιράστηκε μαζί μας τον τρόμο της, αλλά και τη συμβουλή όταν τη δούμε να της ρίξουμε οινόπνευμα. Ναι, να σε δω τι θα κάνεις με αυτές του κήπου που πετάνε κιόλας! Ο Νίκος αν και δεν έχει δει καμία φέτος κινητοποιήθηκε και θα έλεγχε όλα τα πιθανά περάσματα. Βρε ρίξε δηλητήριο να γίνει χαμός! Η Ναταλία -στο νησί όπου βρίσκεται για τριήμερο- βρέθηκε μούρη με μούρη με μία... τριαξονική! Τσίριξε! Βγήκε στον δρόμο. Ενας περαστικός νησιώτης την έσωσε από το έντομο. Θα μπορούσε να είναι η αρχή ενός λαβ στόρι! Ή μιας Γκρικ Λόβερ τσόντας! «Τιμή και δόξα στον Αγνωστο Νησιώτη», αναφώνησε πολύ εύστοχα ο Νίκος. Κάπου εκεί μέσα εμφανίστηκε και η Αγνή φανερά αναστατωμένη με το θέμα που είχαμε πιάσει. Η μάνα Μαριάννα πάλι έστειλε τις προάλλες μια φτερωτή υπερμεγέθη στον άλλο κόσμο ουρλιάζοντας από μέσα της για να μην ξυπνήσει το παιδί! Ξαφνικά εμφανίστηκε και η Πόπη, ως άλλη εξτερμινέιτορ, και προσφέρθηκε να καθαρίσει εκείνη για πάρτη μας. «Ειδικότης μου», έγραψε! Βρε μπας και χρειάζομαι μια Πόπη δίπλα μου; Κάποια για να με σώσει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου