Τετάρτη, 22 Ιουνίου 2016

ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙ ΜΟΔΑ

Η λατρεμένη μας μούντζα

Είναι μια παλιά αγαπημένη χειρονομία που όλοι έχουμε κάνει και μας την έχουν κάνει. Η μούντζα κυρίες και κύριοι! Μεσουράνησε σε παλαιότερες εποχές, όμως επειδή την αγαπώ πολύ αποφάσισα να την επιστρέψω στην καθημερινότητά μου. Νομίζω πως η ξαδέρφη μου η Μυρτώ μου έριξε πριν από κάποιους μήνες μία και χάρηκα πολύ. Αποφάσισα να αρχίσω να τη χρησιμοποιώ για να θυμηθούν οι παλαιότεροι και να μαθαίνουν οι νεότεροι. Ηδη έχω ξεκινήσει να την εφαρμόζω με τεράστια επιτυχία και στους φίλους μου.

Μία από τις μούντζες που είχα ρίξει στο Σύνταγμα, τον Μάιο του 2011. Είχε μεγάλο σουξέ τότε, θυμάμαι...

Σου τη σπάει κάποιος στον δρόμο; «Να»! Εγινε κάτι στη δουλειά που σε στεναχώρησε; «Πάρ' τα»! Τσακώθηκες με το αγαπουλίνι σου; «Πάρε να μην σ' τα χρωστάω»! Θες να ρίξεις στον πολιτικό της... αρεσκείας σου; «Ορσε»! Η μούντζα ταιριάζει σε κάθε στιγμή της ελληνικής πραγματικότητας. Ανοίγεις τα δάχτυλα του χεριού σου μέχρι το σημείο που αρχίζει και πονάει και χώνεις! Εάν έχεις περισσότερο θυμό μπορείς να κάνεις και τη διπλή μούντζα, τη μία πίσω από την άλλη! Φάρμακο... Βάλτ' την την και πάλι στη ζωή σου. Θα ξεδώσεις, θα ανακουφιστείς, θα με θυμηθείς!

* Αν θες να διαβάσεις περισσότερα για τη μούντζα και την πιθανή της προέλευση, κάνε κλικ και θα σκάσεις στα γέλια με τη γλαφυρή περιγραφή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου