Τρίτη, 14 Ιουνίου 2016

ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΟΣΜΟΣ... FACEBOOK ΠΛΑΣΜΕΝΟΣ

Θεωρία και πράξη

Εχω βγει για το πρωινό μου τρέξιμο. Στην πλατεία της περιοχής μου αναγκαστικά τα οχήματα κόβουν ταχύτητα. Είμαι λοιπόν στη διάβαση των πεζών και διασχίζω το ένα ρεύμα κυκλοφορίας, όμως σταματώ στο άλλο διότι ένα αυτοκίνητο έρχεται σαν παλαβό προς το μέρος μου. Κάνω νόημα στην τύπισσα που το οδηγεί να κόψει ταχύτητα, φυσικά από τις εκφράσεις του στόματός της και τις κινήσεις των χεριών της καταλαβαίνω πως με βρίζει με πάθος. Περνά πρώτη μόνο και μόνο για να φρενάρει απότομα μερικά κλάσματα του δευτερολέπτου αργότερα επειδή μπροστά της είχε κίνηση.  Είναι αυτή η ελληνική μανία μας να περάσουμε πρώτοι, να μην παραχωρήσουμε προτεραιότητα στον πεζό (που οφείλουμε), μόνο και μόνο για να... προλάβουμε να κολλήσουμε στο μποτιλιάρισμα. Η κίνηση της κοπέλας με έβαλε σε σκέψεις...


Κάθε φορά που ποστάρω στο Facebook κάτι με παραβάσεις, διπλοπαρκαρίσματα, μπλοκαρισμένες διαβάσεις ΑΜΕΑ, σκουπίδια, ανεύθυνες συμπεριφορές όλοι οι φίλοι/γνωστοί σπεύδουν να με συγχαρούν, να μοιραστούν μαζί μου τις δικές τους εμπειρίες, να καταδικάσουν τους Ελληνάρες, να ξεσπάσουν για το σύστημα, το πόσο ανεύθυνοι και αμμόρφωτοι είμαστε και μπλα μπλα μπλα. Μα, καλά το σύστημα δεν είμαστε εμείς; Πως γίνεται λοιπόν όλοι εδώ μέσα να είμαστε... Παναγίες και εκεί έξω να είναι ζούγκλα; Ή που έχω μόνο νομοταγείς, πολιτισμένους, «Ευρωπαίους» και ευσυνείδητους φίλους (το αποκλείω), ή που στη θεωρία είμαστε σαΐνια, στην πράξη όμως... Οι άνθρωποι πάντα ήμασταν μια χαρά στα λόγια. Στα έργα το χάναμε λίγο (πολύ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου