Τετάρτη, 6 Ιουλίου 2016

ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΣ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΟΥ

Ο σωστός καταναλωτής (πολίτης)

Ηταν καλοκαίρι του 2014 όταν διαπίστωσα πως ένα κουτάκι αναψυκτικό που είχα αγοράσει σε πολυσυσκευασία ήταν χτυπημένο και φουσκωμένο. Τηλεφώνησα στην εταιρία και ήρθαν και το πήραν. Αργότερα με κάλεσαν στο τηλέφωνο και μου είπαν πως αυτό οφείλεται σε κακή μεταχείριση του προϊόντος από το σούπερ μάρκετ από όπου το αγόρασα και πως θα μου έστελναν αναψυκτικά στο σπίτι. Πράγμα που έγινε. Βρέθηκα λοιπόν με κάμποσα κουτάκια να τα πίνω στην υγεία των καταναλωτών.



Τις προάλλες πάλι διαπίστωσα πρόβλημα με κάτι αποσμητικά. Το ένα έβγαζε αφρό, ενώ δεν θα έπρεπε και το άλλο απλώς δεν μύριζε. Απευθύνθηκα στην εταιρία, έστειλαν κούριερ πήραν τα ελαττωματικά προϊόντα και σε λιγότερο από μία εβδομάδα είχα μια... goodie bag με τα αποσμητικά, μία κρέμα προσώπου, έναν αφρό ξυρίσματος και ένα after shave. Το μόνο πρόβλημα τώρα είναι πως πρέπει να αρχίσω και πάλι να ξυρίζομαι! #not




Θα μου πεις, οι μεγάλες εταιρίες έχουν σωστές υπηρεσίες παραπόνων και αντιδρούν άμεσα στα προβήματα των καταναλωτών. Το θέμα είναι εμείς να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας, να εκφέρουμε τα παράπονά μας και να ζητάμε αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων. Καλή η γκρίνια και ο καναπές, όμως μόνο αυτά δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα. Δράσε, κινητοποιήσου, διεκδίκησε! Για το ο,τιδήποτε στη ζωή σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου