Πέμπτη, 1 Σεπτεμβρίου 2016

ΔΟΚΙΜΗ ΣΤΑ... ΤΥΦΛΑ

Παίκτης για μια μέρα

Οταν από το STAR με κάλεσαν να συμμετάσχω στο «Blind taste», το τηλεπαιχνίδι μαγειρικής με τον Δημήτρη Σκαρμούτσο, φυσικά και είπα «ναι»! Τρελαίνομαι για κάτι τέτοια. Σήμερα το πρωί λοιπόν βρέθηκα στο στούντιο Καραμάνος στο Ιλιον και ακολούθησα το ταμπελάκι με το όνομα της εκπομπής. Φυσικά, χάθηκα και κατέληξα στο υπόγειο όπου κάτι μπουλντοζάκια γκρέμιζαν και άδειαζαν το παλιό σκηνικό (μάλλον γιατί εκεί θα στηθεί αυτό του «The Voice»). Με τα πολλά βρέθηκα στο πλατό του ριάλιτι παιχνιδιού και όλος χαρά φόρεσα την ποδιά μου και ετοιμάστηκα για τη διαδικασία.




Ο σεφ, όλο χαμόγελο και ηρεμία, μάς υποδέχθηκε στην κουζίνα - πλατό. Οι παραγωγοί της εκπομπής μάς έδειξαν πως λειτουργούν τα μάτια (νέα τεχνολογία) και που θα βρούμε ό,τι χρειαστούμε για την εκτέλεση της συνταγής. Ο Σκαρμούτσος μας είπε επιγραμματικά τη συνταγή της πατατοσαλάτας με το ντρέσινγκ μουστάρδας κι εγώ σαν καλός μαθητής κράτησα κάποιες λίγες σημειώσεις στο μπλοκάκι που βρισκόταν στον πάγκο. Και ο χρόνος ξεκίνησε.




Εβαλα να βράζει νερό. Εκοψα τις πατάτες μικρά κυβάκια και τις πέταξα μέσα, εκεί όπου έριξα και το αυγό. Δεν είναι να χάνεις χρόνο. Στα κλεφτά κοιτούσα και τι έκαναν οι συμπαίκτες μου. Είδα λοιπόν ότι κάποιες κοπέλες σόταραν το φρέσκο κρεμμυδάκι και το σπανάκι και είπα να το κάνω κι εγώ. Μόνο σοτάρισμα βέβαια δεν το λες αυτό που έκανα, τέλος πάντων. Κάποτε που νόμιζα πως το αυγό είχε βράσει, το έβγαλα και άρχισα να το ξεφλουδίζω. Αβραστο! Το πέταξα πάλι μέσα στις πατάτες. Το 'χεις ξαναδεί να συμβαίνει ποτέ; Κι όμως, λειτούργησε!


Εν τω μεταξύ έφτιαξα και το ντρέσινγκ της μουστάρδας στο multi βάζοντας μάλιστα και μπόλικη παρμεζάνα μέσα. Θεωρούσα πως είχα βρει το γευστικό μυστικό (ναι, καλά), αφού οι άλλοι δεν έμοιαζαν να ενδιαφέρονται για το τυρί. Ψιλόκοψα τον άνηθο και όταν πατάτες και αυγό ήταν έτοιμα ξεκίνησα να αναμιγνύω τα υλικά όλα μαζί.


Στο τέλος ήμουν πεπεισμένος πως είχα το καλύτερο και το πιο γευστικό πιάτο. Να σημειώσω πως όλα τα κάνεις στα τυφλά, αφού σύμφωνα με τους κανόνες του παιχνιδιού δεν επιτρέπεται να δοκιμάσεις αυτό που φτιάχνεις γιατί σου αφαιρούνται βαθμοί (χαμούλης). Επειτα στόλισα το πιάτο μου, τύπου minimal chic και όλος υπερηφάνεια και αυτοπεποίθηση περίμενα τη φάση της βαθμολογίας.


Στη συνέχεια οδηγηθήκαμε στο «Master booth», έναν χώρο σαν το green room της Eurovision από όπου παρακολουθείς τις βαθμολογίες που βάζουν οι άλλοι (που δοκιμάζουν τα πιάτα στα τυφλά) και ανάλογα ρίχνεις τις... κατάρες σου! Ωσπου ήρθε και η σειρά μου.


Μου έδεσαν τα μάτια προσθέτοντας μάλιστα και βαμβάκι στα κενά σημεία που αφήνει η μάσκα (επαγγελματίες παιδί μου). Το απόλυτο σκοτάδι. Μια κοπελίτσα μου σέρβιρε τις μπουκιές και δοκίμασα και από τα 4 πιάτα. Μου φάνηκαν πάνω - κάτω τα ίδια (γευσιγνώστης). Τα ήθελα πιο πικάντικα, πιο spicy, με περισσότερη ένταση. Φυσικά δεν μπόρεσα να αναγνωρίσω το δικό μου. Φαίνεται εύκολο να δοκιμάζεις στα τυφλά, δεν είναι όμως...


Και για φινάλε κρατώ τη μεγάλη ΝΤΡΟΠΗ: βγήκα ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ στη βαθμολογία. Ρεζίλι! Που είναι που το έπαιζα και σεφ. Μεγάλη ξεφτίλα. Με όση αξιοπρέπεια μου είχε απομείνει, φωτογραφήθηκα, έκανα δηλώσεις, πήρα την ποδιά μου, χαιρέτισα και έκανα... 200 ώρες να βρω την Αττική Οδό. Ισως τελικά στο «The Voice» να είμαι πιο τυχερός!

* Το παρέακι της εκπομπής του STAR είναι πολύ φιλικό και περάσαμε ένα υπέροχο μεσημέρι Πέμπτης. Το υλικό δεν θα το δείτε πουθενά. Είναι για πριβέ προβολές μόνο. #Θενξ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου