Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2016

ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ

Διεκδικούν το σεξ τους

Είμαι που λες στη "Στάνη" στην Ομόνοια και έχω μόλις απολαύσει την πάστα - ποντικάκι μου! Χαζεύω τους περαστικούς: τουρίστες, μπάτσοι, μετανάστες, ναρκομανείς όλοι δένουν περίεργα αρμονικά. Το αυτί μου πιάνει μια συνομιλία από το διπλανό τραπέζι. Μια γυναίκα, μάλλον Σέρβα μιλά στο κινητό με μια φίλη της. Μόλις το κλείνει "επιστρέφει" στην παρέα της που αποτελείται από τρεις άντρες ελληνικής καταγωγής. "Η φίλη μου σας στέλνει φιλάκια", τούς λέει με σπαστά ελληνικά. Πάει στην τουαλέτα. Ενας εκ των ανδρών την κοιτάζει καθώς απομακρύνεται. "Κωλάρα", λέει στους άλλους. "Εδώ είμαστε", λέω εγώ...


"Ρε μαλάκα! Γι' αυτό σου λέω: πήγαινε βγάλε μια καινούργια ταυτότητα. Τι έχεις ακόμη αυτή που λέει Βασίλειον της Ελλάδος! Να μπορούμε να πάμε ταξίδι", λέει ο ένας προφανώς για να μπορούν να πάνε Σερβία για... γλέντι. Ο άλλος ο... ψεκασμένος ήταν ανένδοτος: "Ασε ρε. Να βγάλω νέα ταυτότητα να με φακελώσουν; Τα στοιχεία μας πάνε στις Βρυξέλλες! Δεν θυμάσαι που φώναζε ο Χριστόδουλος"; Εξαλλος ο φίλος του πέρασε στην αντεπίθεση: "Βρε, μέχρι να μας φακελώσουν, θα έχουμε πεθάνει"! Μ' αυτά και μ' αυτά επέστρεψε και η Σέρβα για να ακούσει και κομπλιμέντο: "Κορμάρα είσαι"! Πάλι καλά που δεν την είπε "κωλάρα" όπως πριν! Μετά από λίγο έφυγαν προς πλατεία..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου