Τρίτη, 27 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΛΗΡΩΝΩ, ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ, ΠΛΗΡΩΝΕΙ ( ; )

Ζωή σε... ρύθμιση

Χαμένος ανάμεσα σε δεκάδες χαρτιά... Μπερδεμένος ανάμεσα σε ρυθμίσεις. Το τέλος του μήνα σημαίνει... ξηλώσου! Είμαι από τους «τυχερούς» που έχουν κάνει ένα σωρό ρυθμίσεις στην Εφορία, ρυθμίσεις που τους ακολουθούν από τα παλιά. Σήμερα, ας πούμε, πλήρωσα την α' δόση του ρυθμισμένου φόρου εισοδήματος του 2015, την παλαιά μου ρύθμιση οφειλών, αλλά και τον περυσινό ΕΝΦΙΑ. Την ερχόμενη εβδομάδα θα μπει στο... σύστημά μου και η ρύθμιση για τον φετινό ΕΝΦΙΑ.


Στα πρόθυρα του εγκεφαλικού βλέπω τον τραπεζικό μου λογαριασμό να αδειάζει, δίχως σε αυτά να υπολογίζω τις άλλες μου οφειλές και το στεγαστικό δάνειο. Και καθώς η ζωή περνά μπροστά από τα μάτια μου, σκέφτομαι να κάνω ρυθμίσεις και για μένα! Ρυθμίζω λοιπόν 12 δόσεις γέλιου! Και άλλες τόσες ανεμελιάς. Ααα, μην ξεχάσω και 12 δόσεις καλού φαγητού με φίλους, 12 δόσεις ταξιδιών και άλλες τόσες για δώρα, ψώνια και τεμπελιά. Αμέ! Αλήθεια, λογιστής για τη ζωή υπάρχει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου