Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2016

ΖΩΗ ΣΕ... ΕΛΑΤΤΩΜΑ

Στα δύσκολα σε θέλω

Οκτώ στις δέκα φορές που αγοράζω κάτι θα μου βγει ελαττωματικό. Πέρυσι ας πούμε ήταν ένα θερμός για τη θάλασσα. Εβγαλε σκουριά κι από ένα σημείο και μετά δεν διατηρούσε καν το νερό παγωμένο. Τζίφος! Το καλοκαίρι αγόρασα ένα σακίδιο για το μπάνιο και μέσα σε έναν μήνα είχε αρχίσει να διαλύεται. Ένας φίλος που έχει το ίδιο, τού βγήκε σκυλί. Εγώ είμαι άλλο φρούτο! Τις προάλλες πήρα έναν φουσκωτό χιονάνθρωπο για τις γιορτές, έτσι για το καλό. Ε! Μία που το φούσκωσα, μία που ξεφούσκωνε. Και το κακό είναι πως γενικά σαν καταναλωτής επιλέγω πολύ πριν αγοράσω κάτι. Το κοιτάω, ελέγχω εάν είναι καλό το προϊόν, εάν έχει κάποιο πρόβλημα και σχεδόν πάντα μου βγάζει θέμα.


Αμ το λάπτοπ μου; Το πλέον προβληματικό! Τον Σεπτέμβριο είχε θέμα στην κάρτα γραφικών ή κάτι τέτοιο, τώρα θέλει αλλαγή σκληρού δίσκου και το αποτέλεσμα του μπακ απ κρίνεται αμφίβολο. Κι εγώ λόγω δουλειάς καίγομαι για υπολογιστή στο σπίτι. Αρα; Από το πουθενά είπα ΟΧΙ στο μπακ απ κι ας έχασα μέρος της "ζωής" μου. Απλά. Πριν υπήρχα, τώρα όχι! Ναι, οκ. Πάντως είναι τέλεια τα νέα ξεκινήματα. Η καινούργια αρχή. Ξέρεις όμως; Δεν είμαι σε όλα της ζωής μου άτυχος. Στα σημαντικά νιώθω και είμαι τυχερός. Σαν κάποιος να προσέχει, να με φυλάει. Οπότε ό,τι φτιάχνεται, δεν κάνει να το κλαις. Πάμε παρακάτω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου