Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2016

ΚΟΣΜΕ, ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΣΤΑΣΗ

«Χουζούρι ντέι»

Μετά το «Μπλακ Φράιντεϊ» και το «Σάιμπερ Μάντεϊ», σήμερα κατεβάζω κι εγώ τη δική μου πρόταση: να διοργανώσουμε τη... «Χουζούρι Ντέι»! Δεν είναι ανάγκη να είναι Δευτέρα, βρες μια μέρα, όποια, και γιόρτασε τη μαγική στιγμή που αργείς να σηκωθείς από το κρεβάτι, που σέρνεσαι όλη μέρα στο σπίτι, από καναπέ σε καναπέ, τρως, πίνεις, χαζεύεις, κοιτάς τον χρόνο να περνά. Ετσι απλά...


Αυτό λέω να κάνω εγώ σήμερα. Να χαζέψω τη βροχή, να τυλιχτώ με τη φλις κουβερτούλα σαν... Βασιλοπιτάκι και να αφήσω τον χρόνο να κάνει... θαύματα επάνω μου. Ισως πιω ένα καυτό τσάι του βουνού, μπορεί να δω και ξένες σειρές. Σίγουρα θα πάρω και έναν μεσημβρινό υπνάκο. Κι ένα πιάτο μακαρόνια με κόκκινη σάλτσα και τριμμένο τυράκι. Στη δική μου «Χουζούρι Ντέι» όλα επιτρέπονται!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου