Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2017

2 ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΙΛόγκ

Είσαι... αρρώστια (και κυριολεκτικά)

Σαν σήμερα ήταν, το '15, εκείνο το απόγευμα του Ιανουαρίου, όχι τόσο κρύο σαν αυτά που ζούμε τις τελευταίες ημέρες, όταν γεννήθηκε Το ΜΠΙΛόγκ. Γεννήθηκε από την ανάγκη μου να εκφραστώ, να μοιραστώ τη ζωή μέσα από τα δικά μου μάτια, ενδεχομένως να καταφέρω να αγγίξω κάποιους από εσάς εκεί έξω. Ανεργος τότε, μου ήταν ξαφνικά πολύ δύσκολο να σταματήσω να γράφω κάτι μετά από 19 χρόνια στη δημοσιογραφία. Πέρασαν κιόλας δύο χρόνια. Από τη μία μου φαίνεται τόσο καινούργιο, από την άλλη όμως νιώθω σαν να το κάνω μια ολόκληρη ζωή. Στην παρέα προστέθηκαν αρκετοί φίλοι, άλλοι περισσότερο γνωστοί, άλλοι λιγότερο, πολλοί παντελώς άγνωστοι. Τα like τους μετράνε πολύ γιατί μου δίνουν το κουράγιο να λέω πως ίσως στο δικό μου μπλογκ βρήκαν κάτι που δεν έχουν βρει αλλού. Και όσο περνούσαν οι μήνες η παρέα μεγάλωνε. Αλλοι είναι πιο φανατικοί, άλλοι περιστασιακοί. Κάποιοι έμειναν, κάποιοι πέρασαν κι έφυγαν.


Πέρασαν κιόλας δύο χρόνια! Πόσο άλλαξα μέσα σε αυτό το διάστημα, πόσο αλλάξαμε όλοι μας. Πλέον η καθημερινότητα μετριέται σε ελάχιστες στιγμές, πολύ μικρές και τα όνειρά μας φαίνεται πως φτάνουν το πολύ μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Το ΜΠΙΛόγκ μπαίνει στον τρίτο του χρόνο. Τα σημερινά γενέθλια με βρίσκουν κρυωμένο (πάλι) με πόνο στα κόκκαλα, όμως με μεγάλη χαρά. Αντί για γλυκό θα έχει κάτι... κάψουλες με εκχύλισμα φύλλων ελιάς, ψευδάργυρο και βιταμίνη D3! Δεν μπορεί, θα τον νικήσω τον ιό! Σχεδόν τέλειωσε ο μήνας και ακόμη δεν έχω πάει να τρέξω στη θάλασσα! Και η υπόσχεση παραμένει η ίδια: θα συνεχίσω με την ίδια αγάπη και το ίδιο πάθος να αναζητώ τις αλήθειες της ζωής μας. Τις ομορφιές της φύσης και της χώρας. Να εξερευνώ ανθρώπους και συμπεριφορές, μέρη και... γκρεμίδια, να μοιράζομαι μαζί σας σκέψεις και φόβους, ευτράπελα και ζημιές μου. Κι αν όλο αυτό το διάστημα έχω καταφέρει να κάνω έστω και έναν ΜΠΙΛόγκερ να με διαβάσει και είτε να συγκινηθεί, είτε να γελάσει, είτε να προβληματιστεί, ε, τότε θα είμαι πραγματικά χαρούμενος! Χρόνια πολλά ΜΠΙΛόγκ μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου