Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2017

ΠΩΣ ΚΑΤΙ ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ

Η θεραπεία του... κιμά

Θυμάσαι σε κάποια ελληνική ταινία που ο Λάμπρος Κωνσταντάρας είχε βάλει φιλέτα στη μούρη; Δεν έκανα ακριβώς το ίδιο σήμερα, όμως βρέθηκα πολύ κοντά. Εχοντας ξυπνήσει από νωρίς, έχοντας πάρει διάφορα μέσα μεταφοράς, μαζί με αυτά και πολύ πόδι, έχοντας πάει Αθήνα, προάστια, κέντρο, βουνό και θάλασσα, κάποια στιγμή κάθισα σε έναν καναπέ και τότε μου βγήκε όλη η κούραση. Πλάι μου, παρατημένα κάτι ψώνια από το σούπερ μάρκετ και λίγος κιμάς από τον χασάπη.


Είχα ξεχάσει πόσο θεραπευτική είναι η... παρέα με τον κιμά. Μάζεψα όλα τα υλικά που χρειαζόμουν και άρχισα να πλάθω μπιφτέκια. Τα χέρια μου ανακάτευαν το μίγμα, σαν να δημιουργούσαν μικρά έργα τέχνης, ένα μασάζ στα δάχτυλα, μια θεραπεία ψυχής. Οπως τότε που ήμουν παιδί. Εβαζα λίγη πλαστελίνη στα χέρια μου και έφτιαχνα όλο τον κόσμο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου