Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου 2017

ΟΤΑΝ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΟΧΕΣ ΜΕ ΚΑΤΑΚΛΥΖΟΥΝ

Ζωή με... εκπτώσεις

Δεν ξέρω για σένα, αλλά εγώ ζω σε μεγάλο βαθμό με τύψεις και ενοχές και δεν το θέλω. Ο,τι κι αν κάνω, ό,τι κι αν σκεφτώ στο μυαλό μου συνυπάρχουν αρνητικές εικόνες και σκέψεις, αμέτρητα ΜΗΝ γι' αυτό που πρόκειται να κάνω. Από μία αγορά, μπήκαμε άλλωστε στην περίοδο των εκπτώσεων (όσο απάτη κι αν είναι ορισμένες από αυτές), μέχρι ένα ταξίδι, ή μια αντίδραση πάντα θα έχω τύψεις. Μήπως δεν πρέπει να το κάνω; Να κρατήσω αυτά τα λίγα χρήματα για όταν έρθουν ακόμη πιο δύσκολες στιγμές; Να μην διακόψω μια σχέση που δεν έχει τίποτα να μου προσφέρει και απλώς με κάνει να μην είμαι πια ο εαυτός μου; Εννοείται πως οι μαύρες αυτές σκέψεις δεν με σταματούν από το να κάνω αυτό που θέλω, όμως πόσο πραγματικά ευχαριστιέται κανείς τη ζωή του έτσι;


Μπορεί κανείς να ζήσει με τύψεις και ενοχές; «Οχι», απαντώ αμέσως, αλλά έλα όμως που βρίσκονται μέσα μας και δεν μας αφήνουν σε ηρεμία. Φοβάμαι μπας και η ζωή μας, η ζωή μου είναι έτσι από δω και μπρος! Υπάρχουν στιγμές που δεν νιώθω ελεύθερος και πνίγομαι καθηλωμένος από τις επιλογές μου. Υπάρχουν όμως και οι στιγμές που απελευθερώνομαι και τότε μου αρέσω πολύ, αφού κάθε άνθρωπος πρέπει να νιώθει και να είναι πραγματικά ελεύθερος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου