Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2017

ΓΙΝΕ Η ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΟΥ

Χαμογέλα στη ζωή

Γενικά δεν το έχω και πολύ με την αισιοδοξία. Ας πούμε ό,τι μα ό,τι κι αν συμβεί πρώτα θα ψάξω το κακό και αυτό που κρύβεται από πίσω και εάν δεν ανακαλύψω κάτι, τότε θα το ευχαριστηθώ. Μισή χαρά θα μου πεις και ίσως να 'χεις δίκιο. Σήμερα όμως είπα να το δω αλλιώς, να δοκιμάσω ένα μικρό πείραμα. Είπα να είμαι ευγενικός, χαμογελαστός, κοινωνικός. Και μάλλον απέδωσε, κάτι κατάφερα.


Πήγα σε κλινική για να δώσω αίμα για μια εξέταση που ήθελα να κάνω. Ευγενικός στην υποδοχή, πιάσαμε κουβέντα και με τη νοσοκόμα, τους χαιρέτισα όλους φεύγοντας, μια όμορφη ενέργεια. Έπειτα πήγα στο σούπερ μάρκετ. Ζητούσα συγγνώμη για να περάσω ανάμεσα στα καρότσια, είπα τόσα πολλά «παρακαλώ» και «ευχαριστώ» που ακόμη κι εγώ το ευχαριστήθηκα. Βγαίνοντας βοήθησα και μια κυρία που είχε δύο καρότσια να τα βγάλει από το ασανσέρ και σχεδόν την πήγα έως το αυτοκίνητό της.


Ε, και, ίσως ρωτήσεις! Δεν σημαίνει πως με αυτή μου τη συμπεριφορά άλλαξα τον κόσμο, αφού ο κόσμος μας, ο δικός μας, ο τριγύρω μας, χρειάζεται πολύ δουλειά. Οταν φέρεσαι ευγενικά και πολιτισμένα και εκπέμπεις γύρω σου μια πιο θετική ενέργεια, όλο και κάποιος θα ανταποκριθεί και θα σου τη γυρίσει πίσω. Ακόμη όμως και να μην αλλάξεις τον κόσμο, θα έχεις σίγουρα αλλάξει τον δικό σου μικρόκοσμο, τη δική σου καθημερινότητα... Και αυτό είναι εξίσου σημαντικό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου