Παρασκευή, 10 Μαρτίου 2017

40 ΧΡΟΝΙΑ «ΤΗΛΕΡΑΜΑ»

Μέρος της ιστορίας

Ηταν Μάρτιος του 2015, να, αυτές τις μέρες που διανύουμε όταν με πήρε στο τηλέφωνο η Χριστίνα Αλεξίου για να μου προτείνει συνεργασία με το περιοδικό «Τηλέραμα»! Ναι, ναι, αυτό που μεγάλωσε γενιές και γενιές τηλεθεατών. Και ήταν Μάρτιος του 1977 (11 του μήνα) όταν το περιοδικό έβγαινε για πρώτη φορά στα περίπτερα, τα παλιά, τα κίτρινα (τα θυμάσαι;). Πέρασαν 40 χρόνια από τότε. Η ΕΡΤ και η ΥΕΝΕΔ έγιναν ένα, η ασπρόμαυρη TV έγινε έγχρωμη, γεννήθηκε και η ιδιωτική τηλεόραση, είδαμε και ζήσαμε απίστευτα πράγματα και μάλιστα LIVE.



Είναι πολύ μεγάλη τιμή για εμένα να είμαι κομμάτι της ιστορίας ενός περιοδικού με τόσο μεγάλη ιστορία, ενός περιοδικού με το οποίο συνεργάστηκαν μεγάλα ονόματα της δημοσιογραφίας και που ήδη συμπλήρωσε τα 2088 τεύχη! Καθημερινά που πηγαίνω στο γραφείο νιώθω ευλογημένος γι' αυτήν την τόσο ευχάριστη συνεργασία, με τους φοβερούς συναδέλφους και το όμορφο κλίμα. Τα περιοδικά είναι κομμάτι της ζωής μου 20 χρόνια τώρα. Και θα ήθελα να μπορούν να μείνουν στη ζωή μου για άλλα τόσα. Γνωρίζω φυσικά πως αυτό φαντάζει δύσκολο, καθώς το τηλεοπτικό κοινό δεν είναι όπως παλιά και ο τρόπος με τον οποίο βλέπουμε πια τηλεόραση έχει αλλάξει εξαιτίας της τεράστιας διείσδυσης του Ιντερνετ στη ζωή μας...
Χρόνια πολλά «Τηλέραμα»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου