Πέμπτη, 16 Μαρτίου 2017

Η ΓΛΥΚΙΑ ΚΥΡΙΑ ΤΟΥ Α' ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟΥ

Δύναμη ψυχής

Ο ήλιος έλαμπε σήμερα το πρωί στο Α' Νεκροταφείο της Αθήνας. Ο κόσμος λιγοστός, γαλήνη, ηρεμία, ησυχία παντού... Και αυτή η υπέροχη Άνοιξη να έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τον χώρο. Η φύση αναγεννιέται στο μέρος όπου οι άνθρωποι αναπαύονται για πάντα... Εχω έρθει για τον μπαμπά μου. Τι περίεργο. Γράφω αυτές τις λέξεις και ούτε καν μπορώ να τις πιστέψω... Στην είσοδο του νεκροταφείου το βλέμμα μου καρφώνεται σε μια γλυκύτατη κυρία, γιαγιά, μάνα, αδελφή... Την κοιτώ και δακρύζω...


Στηρίζει όλο της το είναι σε ένα «Π». Στο ένα χεράκι της κρατά ένα μπουκετάκι λουλούδια -εξοχής μου έκαναν- με τόσο ζωηρά χρώματα. Κοιτάζει την πύλη. Εχει ακόμη δρόμο. Βήμα - βήμα, ένα πόδι μπροστά και μετά το άλλο. Μα, πόση δύναμη ψυχής μπορεί να κρύβει αυτή η γυναίκα. Πονάει, κουράζεται, όμως εκεί! Δεν το βάζει κάτω. Θα πάει να δει τον αγαπημένο της ό,τι κι αν γίνει. Για εμένα που διήνυσα την απόσταση σε μερικά δευτερόλεπτα, αυτό φαντάζει το τίποτα. Για εκείνη τη γυναίκα είναι ένας απίστευτος άθλος. Σε λίγο θα βρίσκεται και πάλι κοντά στο αγαπημένο της πρόσωπο. Ακόμη ένα βήμα. Κι άλλο ένα. Ολο και πιο κοντά στην αγάπη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου