Τρίτη, 28 Μαρτίου 2017

ΕΚΤΙΜΗΣΕ ΤΗ ΖΩΗ

Πες «ευχαριστώ»

Οταν πριν από μερικές ημέρες, βράδυ ήταν, είδα στο Facebook της φίλης Πέννυς το «Ευχαριστώ» της ημέρας, συγκινήθηκα. Και με έβαλε σε σκέψεις. Αλήθεια πριν πέσουμε για ύπνο λέμε ευχαριστώ στη ζωή; Εκτιμάμε αυτά που έχουμε; Τους ανθρώπους που είναι δίπλα μας; Μια στιγμή που μας έκανε να χαμογελάσουμε; Κάτι που γευτήκαμε; Μια ομορφιά που είδαμε; Νομίζω πως στο πίσω μέρος του μυαλού μας, ενδεχομένως και να τα εκτιμάμε, όμως σε πρώτο επίπεδο θεωρούμε πως αυτά που έχουμε, θα τα έχουμε για πάντα! Σφάλμα...


Είναι μια όμορφη και γλυκιά ρουτίνα να λες ευχαριστώ στις όμορφες στιγμές της ημέρας σου. Να στέλνεις εκεί έξω μια ωραία ενέργεια που με τη σειρά της θα σε αγκαλιάζει με γαλήνη. Ξεκινώ εγώ λοιπόν: ευχαριστώ τη θεία μου την Ασήμω για την υπέροχη σπιτική μαρμελάδα φράουλα που μου έφτιαξε. Ευχαριστώ τη φύση για τις μυρωδάτες φρέζιες που έστειλε και φέτος στο μπαλκόνι μου. Ευχαριστώ τα ανιψάκια μου για τα γλυκά τους φιλιά. Ευχαριστώ τη μαμά μου για τις πεντανόστιμες φακές. Ευχαριστώ τα παιδιά στη δουλειά που λέμε βλακείες και περνούν οι μέρες ευχάριστα. Ευχαριστώ τον ήλιο που ζέστανε τον ηλιακό και έκανα καυτό μπάνιο. Ευχαριστώ και σένα που υπάρχεις στη ζωή μου...
Απόψε, με το που θα πέσεις στο κρεβάτι σου μην ξεχάσεις να χαρίσεις τα δικά σου «ευχαριστώ» της ημέρας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου