Τετάρτη, 19 Απριλίου 2017

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ

Ταλέντο από κούνια

Περιμένω στη στάση το λεωφορείο. Με τα Telematics πάω σχεδόν πάντα στο παρά 1' και δεν προλαβαίνω να κάνω... δημόσιες σχέσεις με τους συνεπιβάτες μου, με πιάνει κάτι το ακοινώνητο ώρες - ώρες. Δίπλα μου έρχεται ένας τρέντι νεαρός. Ανοίγει την τσάντα του και βγάζει ένα μπλοκ ζωγραφικής. Σχεδιάζει βιαστικά, νευρικά, μα με έμπνευση λες και τον χτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα. Μέσα από το γυαλί ηλίου μου... κλέβω λίγο ταλέντο. Σχεδιάζει κάτι που στα δικά μου μάτια μοιάζει σαν καρτούν. Ασπρόμαυρο...


Πόσο όμορφο να μπορείς να βάζεις χρώμα στη ζωή σου με κάτι ασπρόμαυρο! Κοιτάζω περισσότερο... Βγάζω το κινητό και απαθανατίζω τη στιγμή. Το λεωφορείο φαίνεται στο βάθος. Πλησιάζει γρήγορα, ουσιαστικά ακόμη κάτι σαν αργίες έχουμε, οπότε δεν έχει πολύ κίνηση. Ο νεαρός καλλιτέχνης του δρόμου κλείνει το μπλοκ και το βάζει βιαστικά στην τσάντα του. Επιβιβάζεται από τη μεσαία πόρτα, εγώ από την πίσω. Χανόμαστε στην πόλη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου