Δευτέρα, 24 Απριλίου 2017

ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΑΝΑ ΑΛΜΥΡΑ ΜΟΥ ΕΣΥ

Σχεδόν 1ο

Τα τελευταία δύο χρόνια ξεκινώ (ε, καλά τρόπος του λέγειν) τα μπάνια μου από τον Απρίλιο. Δεν θα μπορούσα λοιπόν να αλλάξω αυτή τη συνήθεια φέτος. Και μπορεί το Σάββατο ο καιρός να μου τα χάλασε, την Κυριακή όμως χωρίς να έχει την απόλυτα καλοκαιρινή ημέρα, έπρεπε να γίνει το πρώτο μπλουμ, η τελετή... βαπτίσματος! Το αρχικό πλάνο ήταν: πηγαίνω παραλία και μαζεύω αμάραντο για τον μπαμπά. Με το που έφτασα στην ακτή όμως... γλυκάθηκα!


Δεν πέρασε πολλή ώρα και με μια τεράστια αγκαλιά αμάραντο είπα να καθίσω στην αμμουδιά. Αντε να βγάλω και λίγο τα παπούτσια να αισθανθώ το νεράκι. Ξέρεις τη συνέχεια. Το ένα έφερε το άλλο και πριν καλά - καλά το συνειδητοποιήσω ήμουν με τη γάμπα μες στο νερό! Απόλαυση, ξύπνημα, μπούζι!


Η θάλασσα ήταν παγωμένη, ο καιρός δεν ήταν ιδιαίτερα ζεστός, φυσούσε και έντονα, λέω «άσε το κάνουμε από βδομάδα»! Βγήκα λίγο έξω και μερικά λεπτά αργότερα ήμουν και πάλι μέσα, έκανα ένα βαθύ κάθισμα ήρθε και το κύμα και με πήρε, βράχηκα μέχρι τον σβέρκο. «Καλά είμαστε μέχρι εδώ», σκέφτηκα και έβαλα ένα "τσεκ" στο 1ο μπάνιο της σεζόν. Στέγνωσα με τον ήλιο, ντύθηκα, πήρα αγκαλιά τον αμάραντο και έφυγα χαλαρωμένος. Η καλύτερη σεζόν του χρόνου είχε μόλις ξεκινήσει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου