Τετάρτη, 5 Απριλίου 2017

Ο ΘΕΙΟΣ ΜΟΥ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Ο άλλος... μπαμπάς

Ο θείος μου ο Δημήτρης είναι ένα από τα μικρότερα αδέρφια του μπαμπά μου. Και του μοιάζει πολύ. Τόσο πολύ που αρκετοί που δεν τους γνώριζαν καλά νόμιζαν πως είναι το ίδιο πρόσωπο! Θα μπορούσες να τους πεις και ελαφρώς σαν... δίδυμους.
Ο θείος μου ο Δημήτρης ήρθε χθες στο πατρικό μου για να κάνουμε μια κουβέντα για τα άχαρα διαδικαστικά που έχουμε μπροστά μας. Τον παρατηρούσα στο τραπέζι της κουζίνας. Κοίταζα τα μαλλιά του, τα χέρια του, το πρόσωπο. Η διπλανή θέση, του μπαμπά, κενή.


Ο θείος μου ο Δημήτρης προσπάθησε έπειτα να με βοηθήσει να φτιάξουμε το καζανάκι που είχε διαρροή. Οπως και ο μπαμπάς, έτσι κι εκείνος, προέρχεται από μια γενιά που ήταν μάστορες! Επιαναν τα χέρια τους. Ο,τι χαλούσε, δεν το πετούσαν, αλλά το έφτιαχναν. Είτε κανονικά, είτε με πατέντα. Το αφήσαμε στη μέση και θα επανέλθουμε.
Ο θείος μου ο Δημήτρης έχει αναλάβει λίγο να μας προσέχει και να μας φροντίζει και μου αρέσει πολύ αυτό. Του χάιδεψα το μάγουλο. «Θα σε λέω θείε - μπαμπά», του είπα συγκινημένος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου