Πέμπτη, 6 Απριλίου 2017

ΣΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΑΡΑΛΙΑΣ

Σχέδιο σε εφαρμογή

Τα τελευταία χρόνια περίπου τέτοια περίοδο βγαίνω βόλτες στα κοντινά στην Αθήνα προάστια και αναζητώ μυστικές παραλίες που θα μπορούσα να απολαύσω το μπάνιο μου μακριά από τους πολλούς. Μέχρι στιγμής αυτό το... σχέδιο δείχνει να αποδίδει αφού έχω ανακαλύψει μικρά κολπάκια που δύσκολα πάει κάποιος.


Κακά τα ψέματα: οι περισσότεροι κολυμβητές του καλοκαιριού αναζητούν κυρίως θάλασσες κοντά στο σπίτι τους, με αμμουδιά, ξαπλώστρα και αραλίκι. Εγώ λοιπόν που δεν είμαι τέτοιο τυπάκι βρίσκω πιο εντυπωσιακή μια πριβέ παραλία που πρέπει να πέσεις από βράχια και σε τέτοια θα ξεκαλοκαιριάσω και φέτος.


Πρόσφατα λοιπόν βρήκα ένα καινούργιο παραλιάκι με ωραίο βοτσαλάκι και θέα προς το πουθενά. Το εν λόγω κολπάκι το ήξερα χρόνια τώρα, όμως ο καλοκαιρινός μου δρόμος δεν με είχε φέρει ποτέ προς τα εκεί. Φέτος λέω να το τολμήσω. Και ελπίζω το δικό μου μυστικό να είναι μυστικό και άλλων λίγων...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου