Πέμπτη, 11 Μαΐου 2017

ΚΗΠΟΥΡΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ

Πιάσε χώμα

Είναι αγαπημένη εποχή η Ανοιξη. Βγαίνω από το κουκούλι μου, ανασυντάσσω τις δυνάμεις μου, επιστρέφω στη φύση όπου και ανήκω. Σε απλά ελληνικά αυτό σημαίνει... φτιάχνω τον κήπο μου! Είχα καιρό να ασχοληθώ με τα φυτά μου. Να τα καθαρίσω, να τα σκαλίσω, να προσθέσω χώμα, να τα φρεσκάρω, να τους δείξω αγάπη. Σε αυτή τη διαδικασία πολύτιμοι βοηθοί μου ήταν η Μαριλένη και ο Γιώργος, τα δύο ανιψάκια μου.


Κάτσαμε αρκετή ώρα στο μπαλκόνι. Τους άρεσε πολύ που τους δόθηκαν αρμοδιότητες, τους ανατέθηκαν γλάστρες που έπρεπε να περιποιηθούν. Οσο ήμασταν και οι τρεις ξυπόλητοι μέσα στα χώματα, θυμήθηκα τις στιγμές που είχαμε κάνει παρόμοιες δουλειές με τον μπαμπά. Και πόσο αυτό ήταν κάτι δικό μας, κάτι που κρατώ για πάντα μέσα μου. Οπως τα Χριστούγεννα του 2015 που φυτέψαμε στη Στεμνίτσα δύο ελατάκια... Η Μαριλένη λόγω και της αλλεργίας που την ταλαιπωρεί μετά από λίγο μπήκε μέσα, ξάπλωσε στον καναπέ και απόλαυσε την ταινία της. Ο Γιώργος με βοήθησε να ξεριζώσουμε κάτι άρρωστα φυτά και στη θέση τους να βάλουμε καινούργια που δημιούργησα από πέρυσι βάζοντας κλαράκια μέσα σε νερό έως ότου βγάλουν ρίζες.


Είναι όμορφο να φτιάχνεις αναμνήσεις με τα αγαπημένα σου πρόσωπα. Να κάνεις δραστηριότητες μαζί τους, να έρχεστε κοντά, να δένεστε. Είναι αυτές οι αναμνήσεις που θα σε ακολουθούν για όλη σου τη ζωή κι όταν πια φύγεις από αυτόν τον κόσμο, θα είναι μες στην καρδιά όλων όσοι θα έχουν μείνει πίσω και θα σε σκέφτονται γλυκά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου