Σάββατο, 20 Μαΐου 2017

ΠΑΝΕ ΚΙΟΛΑΣ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ

Το μπλε Φορντ του μπαμπά

Φεβρουάριος, Μάρτιος, Απρίλιος, Μάιος... Τρέχει το ημερολόγιο, μαζί του τρέχουν και οι μέρες, όπως έτρεχε και ένα μπλε Φορντ αυτοκίνητο στα τέλη της δεκαετίας του '70 στην Πελοπόννησο! Τι θυμήθηκα τώρα: που τα καλοκαίρια μάς... φόρτωνε ο μπαμπάς στο αυτοκίνητο -εγώ καθόμουν στον μικρό αποθηκευτικό χώρο ανάμεσα στα δύο μπροστινά καθίσματα- (που μυαλό για οδική ασφάλεια τότε) και οργώναμε την Ελλάδα. Από κει μου έχει βγει κι εμένα η μεγάλη αγάπη για ταξίδια με το αυτοκίνητο, εξορμήσεις, περιπέτεια, αναζήτηση στον δρόμο. Μάλιστα τότε τα απογεύματα ακούγαμε «Τα τραγούδια της παρέας» στο ραδιόφωνο... Αυτά τα ελληνικά κομμάτια της εποχής που όποτε τα ακούω γεμίζει η καρδιά μου αναμνήσεις.


Εκεί στο μικρό καθισματάκι θυμάμαι να, σαν τώρα που έλεγα στον μπαμπά να περάσει αυτόν τον... κεφτέ που μόλις μας είχε προσπεράσει. Τι φοβερό ε; Εχουν περάσει πάνω από 35 χρόνια από τότε κι όμως ακόμη και τώρα μου κάνει τόσο φρέσκο, τόσο νωπό. Το παλιό εκείνο Φορντ είναι αυτό που αργότερα μας πήγαινε στο  Γυμνάσιο όταν έβρεχε. Ομως τότε δεν ήταν «τρέντι» και δεν θέλαμε τα άλλα παιδιά να μας βλέπουν με αυτό κι έτσι ο μπαμπάς μας άφηνε λίγο πιο μακριά. Τα χαζοκολλήματα της εφηβείας. Το Φορντάκι δεν υπάρχει στην οικογένειά μας από το 1986. Ούτε και το τελευταίο αυτοκίνητο του μπαμπά που πουλήθηκε πριν από μερικές εβδομάδες. Ομως ούτε ο μπαμπάς είναι εδώ. 90 μέρες τον περιμένω να φανεί, να με πάρει τηλέφωνο, να ακούσω τη συμβουλή του. Δεν είναι εδώ... Ή μήπως είναι; Μπαμπά μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου