Τρίτη, 9 Μαΐου 2017

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΙΑΣ ΝΤΟΥΛΑΠΑΣ

«Πέταξε» τα χειμερινά

Μην μου πεις πως δεν το έχεις πάρει είδηση! Βρισκόμαστε στην εποχή που ο καθένας φοράει ό,τι θέλει, ό,τι του βρίσκεται, ό,τι του έχει ξεμείνει από τον Χειμώνα με μικρές καλοκαιρινές πινελιές. Συνέβη και σε μένα οπότε χθες που τέλειωσα κάπως νωρίτερα από τη δουλειά είπα να κάνω ντουλάπες! Ξέρω ότι για πολλούς αυτή η διαδικασία φαντάζει τόσο τρομακτική όσο η νηστεία της Μεγάλης Εβδομάδας, όμως εγώ έχω φτιάξει ένα σύστημα απλοποιημένο που ουσιαστικά φτιάχνω τη ντουλάπα μου σε 15 λεπτά (και πολύ λέω).


Τα χειμερινά πάνε πάνω, τα καλοκαιρινά κάτω, υπάρχουν και αυτά που είναι all seasons οπότε μένουν στη θέση τους και όλοι είναι ευτυχισμένοι. Δεν θα με δεις να πλένω ένα ένα τα χειμωνιάτικα και να τα βάζω σε σακούλες, αυτά τα έκαναν οι μανάδες και οι γιαγιάδες μας. Αυτό που θα μπορούσε να ξαναφορεθεί αποθηκεύεται με συνοπτικές διαδικασίες και έτσι η ντουλάπα ετοιμάζεται σβέλτα κι ας μου πεις πως κάνω ό,τι βλέπει η πεθερά! Ετσι λοιπόν ξεμπέρδεψα εύκολα και από σήμερα... στριμώχνομαι στην καλοκαιρινή μου κολεξιόν! Ρε συ, πάχυνα κι άλλο από πέρυσι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου