Κυριακή, 18 Ιουνίου 2017

Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ

Για σένα μπαμπά

Η φετινή γιορτή του πατέρα δεν είναι όπως οι άλλες. Φέτος δεν μπορώ να τη γιορτάσω. Ο μπαμπάς μου δεν είναι πια εδώ, δεν έχω να πω σε κανέναν «χρόνια πολλά», δεν έχω πια κανέναν να αποκαλώ «Μπαμπά». Εμεινε όμως μια αγάπη τριγύρω να με αγκαλιάζει και να με καθοδηγεί, την αισθάνομαι παντού και συνεχώς. Ξύπνησα με σκέψεις και αναμνήσεις. Στο κινητό μου ο αριθμός του δεν γράφει πια «Μπαμπάς», αλλά «Μαμά - Μπαμπάς». Χαζεύω τη φωτογραφία του. Κοντεύουν 4 μήνες από την ημέρα που έφυγε από τη ζωή. Ακόμη νιώθω σαν να μην έχει συμβεί, σαν να έχουν απλώς χωρίσει οι δρόμοι μας, προσωρινά.


Στη σημερινή γιορτή του πατέρα εγώ δεν έχω κάποιον για να του ευχηθώ. Ακόμη και έτσι όμως συνεχίζω να έχω έναν καταπληκτικό μπαμπά που μου έμαθε τόσα πολλά, μου δίδαξε τις αρχές του, με ταξίδεψε με τις ιστορίες του, μου έδινε συμβουλές τις οποίες τόσο θα ήθελα να ξανακούσω. Να σηκώσω το τηλέφωνο, να σχηματίσω τον αριθμό του και να ακούσω τη φωνή του. Και απλώς να του πω ένα «Σ' αγαπώ μπαμπά μου...». Αχ αυτά τα «Σ' αγαπώ» που δεν προλάβαμε να πούμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου