Παρασκευή, 7 Ιουλίου 2017

Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ

«Ζωή» στα χαρτιά

Μπορεί άραγε η συμπλήρωση της φορολογικής δήλωσης να σου φέρει δάκρυα στα μάτια και να μην έχει να κάνει με αυτό που έχεις πληρώσεις; Χθες πήγα στον λογιστή μας. Το ανέβαλα εβδομάδες τώρα και το έφερα σχεδόν στο όριό του. Μεγάλη άρνηση, τεράστια. Πήγα να φτιάξω τη δική μου δήλωση, αλλά και του μπαμπά και της μαμάς που από φέτος κάνουν πια χωριστή.


Πέρυσι τέτοια εποχή είχαμε έρθει στον Σταύρο με τον μπαμπά. Μου... κέρασε και τη δήλωσή μου. Τώρα κάνω εγώ και για τους δυο μας. Ψάχνω τις αποδείξεις του. Ο γλυκός μου... Τα έχει δεμένα ανά μήνα. Φροντισμένα, περιποιημένα. Πόσα ιατρικά, πόσες εξετάσεις, πόσα φαρμακεία. Δάκρυα στα μάτια, σκέψεις, συναισθήματα, θλίψη. Α ρε μπαμπά μου... Έμειναν όλα στα χαρτιά. Μακάρι να τα κοιτούσαμε τώρα και να γελούσαμε. Πόσα μακάρι πια σε αυτή τη ζωή;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου